|
|
|
|
kdo smo |
|
|
|
Zdenko Škraban
Izvršni direktor in soustanovitelj družbe Vitoma PR. V zadnjih letih je bil aktiven na področju političnega komuniciranja in pri načrtovanju več volilnih kampanj, doslej je sodeloval pri več kot 100 komunikacijskih projektih doma in v tujini. Za opravljeno delo je med drugim prejel tudi zahvalo londonskega župana Kena Livingstona. Ima bogate izkušnje na področju javnih zadev, strateškega svetovanja in lobiranja. V javnosti se je uveljavil kot predsednik Odbora za socialna vprašanja Študentske organizacije Slovenije in kot predsednik Študentske organizacije Univerze v Mariboru. Je član združenja članov nadzornih svetov. Pri svojem dosedanjem udejstvovanju v študentski politiki in gospodarstvu je posebno pozornost namenjal odnosom z vsemi javnostmi. Večkrat se je udeleževal dodatnih izobraževanj in seminarjev, preko katerih je pridobil vsebinsko podlago za delovanje na tem področju. Leta 2005 je kot vodja projekta prejel nagrado PRIZMA Slovenskega društva za odnose z javnostmi za najboljši komunikacijsko lobistični projekt izveden v Sloveniji leta 2005. |
|
|
|
|
|
Vitoma PR
Percepcijsko upravljanje d.o.o. |
|
|
|
Dunajska cesta 78
SI 1000 LJUBLJANA |
|
|
|
F ++386 (0)1 427 21 06
M ++386 (0)41 726 386
M ++386 (0)41 340 457 |
|
|
|
info@vitoma-pr.si
www.vitoma-pr.si |
|
|
|
|
|
|
odnosi z javnostmi |
|
okoljsko komuniciranje |
|
krizno komuniciranje |
|
mednarodno komuniciranje |
|
komuniciranje sprememb |
|
organizacija dogodkov |
|
komuniciranje ob prevzemih in združitvah |
|
izvajanje javnih kampanj |
|
komuniciranje z lokalnimi skupnostmi |
|
"Mystery shopping" |
|
tržne komunikacije (oglaševanje) |
|
|
|
menedžersko svetovanje na področju korporativnih in marketinških komunikacij |
|
|
|
Grafična zasnova: MFVK |
Izvedba: Simetric |
|
|